Oproep bevraging:

Dag beste NCZ-collega/-student/-leerkracht Kunst, filosofie en NCZ (Niet-confessionele zedenleer) omarmen gemeenschappelijke kenmerken zoals o.a. creatief denken en een kritische houding. Vandaar dat de onderzoeker, mentoren en promotoren u dankbaar zijn voor het bewust deelnemen aan deze bevraging. Bovenstaande vraagstelling: 'Kan kunst de wereld redden?' verwijst dan ook naar de onderliggende onderzoekskwestie: "Hoe zou een kunstzinnig ontwerp voor de lessen NCZ in het secundair onderwijs eruit kunnen zien?" En dat over alle themavelden heen voor de leerlingen van de eerste en tweede graad. Indien u geïnteresseerd bent in het eindresultaat van de Bachelorproef, of u heeft een vraag en/of wenst wat mee te delen, geef dat dan gerust mee in punt 12 van de bevraging.
Alvast bedankt voor uw deelname en feedback, Veerle.


student LSO (Nederlands - Niet-confessionele zedenleer)

docs.google.com

Help mee aan de bevraging

Korte bevraging
Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikersgemak te verbeteren. Lees meer